Sunday, November 05, 2006

.......

Lekarstvo protiv tazi bolest nqma lajata e uspokoenie otrovata e spasenie smarta e angel na no6ta.............Hvani tazi raka poemi kam dqvolskite porti dalboko zamraznali pod tazi zemq..........pregradka kovarna udo6ava me sega zmiq otrovna praska otrovata si dalboko navlqzla e v moqta du6a ........nadale4 bqgam izhod nqma..........pada6ti zvezdi raztapqt se iz prostranstvoto pak samoten si ti nasred tazi burenqsala polqna navsqkade vsi4ko e ovqhnolo vsi4ko jivo e umrlqlo ..........ti si jiv no du6a nqma6 ......v mene jiveee6 i rana zlokobna mi pravi6, pronikva6 v uma mi pobarkva6 go.........podaraka ti "mil"bodliva roza se okaza sledi karvavi v mene beleg ostava.....Salzite moi sti4at se-ogneni kap4i i izgarqt v prostranstvotoekva zvuka mi smart kade si probodi me s tvoqta ostra kama osvodobi makata neka az bez sarche ostana .......bezdu6tno sa6testvo kato vsqko 4u4elo kato vzeki tuk na tazi zemq...........

No comments: