Sunday, November 05, 2006

ZaGuBeN....

Iskustvena 6te bada dnes az oblqkana v laji koito ti sam rodi, v migom trepvat ustnite nejno dokosvat se dlanite bavno, istina li be laja ili izmama pak sa6tiq si ti v dobrota i nejnost oreola ti blesti.......angel moi kade dosega se kri bez tebe az kavko li ne prejivqh i bolka i strah hvani me i me pritesni silno ne me izpuskai nivga pove4e ne i sega.....za6to prevarna se v Uda....za6to predade men i tazi 4ista lubov.......za6to ot mene se otvarna.....vsi4ki rozi v 4erni gi prevra6ta6 v pogleda ti ogan i pepel vre6e ....... dumi mili nivga ne izre4e ,zaguven izglejda6e ,neponosim.......kogato lunata izgreee i no6ta nastapi ti brodi6 bezdu6en jertvi tarsi6 podmamva6 zagubeni du6i.......men zabravi me a legloto o6te be toplo .....v migom druga stranicha obarnav sveta na pogubenite sam sebe si prevarna......

No comments: