Sunday, November 05, 2006

BeZkRaiNi Dni..

Obarkva6to e vsi4ko obarkanata sam az....nerazbrah nito vednaj za6to ranqvam se vseki mig i 4as........Sveta protiv men vastanie nadiga....az vqrvam v men spasenie ima.........podai mi rakata si i 6te zaspi6 i v tozi san zlokoben men sanuvai 100 pati umuvai i razberi obi4am te kakto ne sam obi4ala nikoga predi....zameni qrosta sas strasta,omrazata s lubov,groznoto s hubavo,i 6te razbere6 kolko slqp dosega bil si ti.........pred tebe stoqh no prozra4na bqh....stena ot bodliva tel grade6e si ti ne dopusna ni edna kap4i4a dobrota .....zatova slqp varve6e ne vijda6e lubovta smelosta v glupost prevarna.......bez sram izpolzva me i zahvarli v nepoznata me prevarna.......Dano nqvga osaznae6 sebe si ti.....nqkoi da otvori o4ite ti taka slqp ne varvi....no togava men nqma da me ima migat 6te si ispusnal prekaleno kasno ot smarta ne 6te me varne6 dori za dvete dumi taka dalgo 4akani v bolka i taga - "obi4am te"....6te 6epne6 v poluno6tieto v no6ta nad groba mi mra4en 6te roni6 salza sled salza no bednata az nqma da sam tozi pat tam da te uspokoq........izpusna miga ispusna lubovta .......zagubi men zatrivaiki i nai malkoto koeto imahme.........ostavi mi pone edno chvete da znam 4e nqkoga ne6to dal si mi ti makar da ne e 4ustvoto za koeto dalgo moleh te bezkraini dni.......

No comments: